OK Total: Få en samlet, fælles ladeløsning til din boligforening

OK Total er en samlet, fælles ladeløsning til din ejer-, andels- eller boligforening. I får det store overblik og lader til en skarp opladningspris, der er til at gennemskue. Alt andet står vi for. Det eneste krav er, at I har et åbent terræn, for eksempel en fælles p-plads.

Vil du høre mere om OK Total? Ring til os på 89 32 24 2789 32 24 27.

Fordele for din boligforening

Fast opstartspris

Intet abonnement

Vi står for det hele

En skarp opladningspris

Ingen administration

En lav pris, der er til at gennemskue

Med OK Total betaler din boligforening en fast opstartspris. Se mere i oversigten herunder. Herefter betaler den enkelte beboer bare løbende for den strøm, der bliver ladet for. Selvfølgelig til en kWh-pris, der er billigere end de flestes. Prisen bliver fastsat månedsvis efter markedet.

Opstartsprisen dækker alt fra etablering og installation, ny eltavle og ampere, til drift og service i hele perioden.

Bliv ringet op og hør mere

Ladestandere fra OK på p-plads

Opstartspriser

Prisen er inklusiv installation, gravearbejde, ampere og leje af ladestandere.

Antal ladeudtag
Vis mere
Ampere 35A
Opstartspris 40.000 kr.
Ampere 40A
Opstartspris 60.000 kr.
Ampere 50A
Opstartspris 80.000 kr.
Ampere 63A
Opstartspris 100.000 kr.
Binding 5 år

Priser er ekskl. moms. Der er inkluderet 30 meters gravearbejde i let håndterbart underlag såsom jord, græs eller løs flisebelægning. Ekstra gravemeter eller gravearbejde i vanskeligt håndterbart underlag såsom asfalt, indstøbte fliser, brosten eller lignende vil medføre en merpris.

Til boligforeninger med minimum 40 boliger

Din boligforening skal have minimum 40 boliger med behov for 4-10 ladeudtag samt råde over et fælles parkeringsareal i et åbnet terræn, som anvendes af beboerne. Ladestanderne deles mellem beboerne og kan ikke reserveres til udvalgte brugere.

Kontakt os og hør nærmere om jeres muligheder, hvis jeres boligforening har andre behov end ovenstående.

Ladeløsninger til boligforeninger gravearbejde

Værd at vide

Med OK Total får din boligforening en samlet løsning, hvor vi står for både etablering, installation, drift, service og teknisk support. Det hele er inkluderet i opstartsprisen.

Det løbende strømforbrug betaler OK, hvorefter vi afregner direkte med den enkelte beboer for deres opladninger til vores gældende opladningspris. Nemt og gennemskueligt.

Når du skal have en ladeløsning til din boligforening, skal det være let og ligetil. OK Total er en samlet, fælles løsning, hvor vi står for det hele. Lige fra gravearbejdet, etableringen og installationen, en ny eltavle og ampere, til service, teknisk support og administration. Vi koordinerer med vores erfarne installationspartnere og tager ansvaret for det hele.

Det eneste I skal gøre i boligforeningen, er at oprette nye brugere. Så sørger vi for afregning, ladebrikker og så videre.

I kan enten vælge at ladestanderne kun skal være tilgængelige for jeres beboere (lukket system). Hvis I ønsker dette, kan I nemt og enkelt bestille ladebrikker til de enkelte beboere i vores selvbetjening. Ladebrikker kan ikke bruges, når man er på farten.

Hvis I ønsker minimal administration, kan I gøre ladestanderne offentligt tilgængelige (åbent system). På den måde kan jeres beboere og gæster nemt tilgå ladestanderne i OK-appen.

Med OK’s gratis app kan I starte og stoppe opladningen, følge forbruget – og se alle OK’s ladestationer på farten. I kan også betale for parkering samt finde nærmeste OK-vaskehal og blive siddende bag rattet, når I vasker bilen.

For at få OK Total er det nødvendigt, at din boligforening har et åbent terræn, hvor ladestandere kan stå. Det kan for eksempel være en fælles p-plads, men ikke en p-kælder.

Det er også vigtigt, at boligforeningens p-pladser ikke er reserverede til udvalgte beboere.

Har din boligforening en p-kælder, har vi også løsninger, der passer til din boligforening.

OK Total er en samlet, fælles ladeløsning, hvor du betaler én opstartspris, og den inkluderer både gravearbejdet, etablering og installation.

Der er inkluderet 30 gravemeter i såkaldt blandet underlag. Det vil sige jord, græs og fliser. Skal der graves længere, koster det lidt mere. Det samme gælder, hvis vi skal grave i brosten, granit og fliser, der er nedstøbt i beton. Vi sørger selvfølgelig for at oplyse jer om eventuelle ekstraomkostninger, inden vi går i gang med installationen.

Med OK Total får I en ny eltavle med en ny afregningsmåler, som er koblet til OK.

Det betyder, at jeres boligforening ikke er involveret i indkøbet af strøm til ladestanderne, og at beboeren blot betaler vores gældende opladningspris til OK.

Med OK Total betaler den enkelte bruger/beboer løbende for den strøm, der bliver ladet for. Selvfølgelig til en kWh-pris, der bliver reguleret månedsvist, så prisen altid er blandt markedets skarpeste.

Hvis I vælger ladebrikker (lukket system), sender vi hver måned en regning for beboerens ladeforbrug. Der betales via betalingsservice.

Hvis I vælger, at ladestanderne skal være offentligt tilgængelige (åbent system), betaler brugeren direkte i OK-appen med det ønskede betalingsmiddel.

Se priserne her

Brochure: Skal din virksomhed være klar til fremtiden?

Brochure: Ladestandere til boligforeninger

I vores brochure til boligforeninger kan du læse meget mere om, hvordan du og din boligforening får en nem og fremtidssikret ladeløsning fra OK.

Download brochure

Andre ladestanderløsninger til boligforeninger