Værd at vide om vores produkter og løsninger

Der er mange spørgsmål, når du overvejer at etablere ladestandere i din ejer-, andels- eller boligforening. Hvilke løsninger kan din boligforening vælge imellem? Skal I eje eller leje? Hvad koster det? Og er OK’s app egentlig gratis at bruge? Alt det, og meget mere, får du svar på her.

Hvilke løsninger kan en boligforening vælge?

Som boligforening kan I vælge at eje eller leje. Prisen afhænger f.eks. af, om der skal graves, indkøbes ampere, etableres ny el-tavle mv. Fælles for alle vores løsninger er, at de inkluderer service og support, og at OK står for at fakturere beboerne.

Hos OK sidder vi altid klar til at rådgive, så I finder den løsning, der bedst passer jer.

Find den perfekte løsning

Ladestandere fra OK på p-plads

Hvem ejer installationen og ladestanderen?

Hvis boligforeningen vælger at eje ladestanderne, køber I dem af OK, men OK servicerer og administrerer dem gennem vores serviceaftale til en fast, månedlig pris. Vælger I at leje ladestanderne, er det OK’s ejendom, og I faktureres for installationen og opkræves et månedligt abonnement på lejen.

Vælger I derimod OK Total, lejer I ladestanderne med tilhørende ampere og installation fra OK til en fast opstartspris og uden månedligt abonnement.

Hør mere om ladestandere til boligforeninger

Ladestandere gravearbejde

Hurtigt overblik: Få den helt rigtige løsning

Der kan være mange spørgsmål, når din boligforening skal have en ladestander. Hos OK kan vi hjælpe med alle spørgsmålene. Nemt og ligetil.

Se, hvordan din boligforening får den helt rigtige løsning.

Ladestanderløsninger til din boligforening

Er OK’s app gratis?

Vælger I en ladeløsning fra OK, får I gratis adgang til OK’s app. Med OK-appen er det nemt at administrere jeres løsning (åbent system), hvor alle med OK-appen let kan oplade med mobiltelefonen – både hjemme og på farten.

Samtidig bliver det endnu nemmere både at vaske og parkere.

Læs mere om OK-appen

Mand lader elbil via app

Spørgsmål og svar

OK Total forudsætter, at der er minimum 40 boliger i foreningen, og at ladestanderne deles mellem beboerne. Vælger I at eje eller leje, er der ikke krav til antallet af beboerenheder. OK rådgiver gerne om det optimale antal ladestandere, så I ikke sætter for mange op, men samtidig er fremtidssikret.

Hos OK forsøger vi altid at være så gennemsigtige som muligt. Har du spørgsmål til de gældende vilkår, er du altid velkommen til at kontakte os på 89 32 24 2789 32 24 27.

• Eje: 1 års binding
  • Leje: 2 års binding
  • OK Total: 5 års binding (mulighed for at træde ud af aftalen mod gældende opsigelsesgebyr)

Opsigelsesfrist er 6 måneders varsel til udgangen af en måned, dog tidligst ifølge de ovenfor beskrevne frister.

I er altid velkommen til at kontakte os på ladepartner@ok.dk eller på 89 32 24 2789 32 24 27, hvor vi sidder klar til at rådgive jer om, hvilken løsning, der passer jer bedst.

Personer med headset

Har du brug for hjælp?

Ring til os på 89 32 24 2789 32 24 27, vi sidder klar til at hjælpe.

Gå til hjælp

Send dit telefonnummer

så ringer vi dig op hurtigst muligt