Skal din boligforening have en ladestander?

Hos OK kan du få en løsning, der er let at skalere op, og som fremtidssikrer din ejer-, andel- eller boligforening. Her guider vores eksperter dig til, hvad du skal have styr på – særligt hvis økonomien spiller en rolle.

De 3 vigtigste ting du skal have styr på

Uanset hvor du vælger at få din ladeløsning fra, er der flere ting du skal tage højde for, inden du bestiller.

Her får du overblik over, hvordan din boligforening kommer godt fra start.

Ladestanderløsninger til din boligforening

Hurtigt overblik: Få den helt rigtige løsning

Der kan være mange spørgsmål, når din boligforening skal have en ladestander. Hos OK kan vi hjælpe med alle spørgsmålene. Nemt og ligetil.

Se, hvordan din boligforening får den helt rigtige løsning.

Ladestanderløsninger til din boligforening

Sådan fremtidssikrer du din ladeløsning

Som elbilsmarkedet ser ud nu, er det vigtigste råd, at du fremtidssikrer din boligforening.

Her har vi samlet 4 ting, du skal tage højde for, hvis du vil have den helt rigtige ladeløsning – også om få år.

Ladestanderløsninger til din boligforening

Få overblik og tryghed – helt uforpligtende

Vil du høre, hvad en OK-ladeløsning vil betyde for din boligforening – rent praktisk og helt konkret?

Så tag fat i os på 89 32 24 2789 32 24 27.

Bliv ringet op

Ladestanderløsninger til din boligforening

Er du klar til nye opgaver i boligforeningen?

Vi ved, at der er tusind ting, du hellere vil bruge tiden på end administrative opgaver.

Derfor er det også helt afgørende, at du vælger en løsning, der passer til din boligforening – også når det gælder tiden til nye arbejdsopgaver.

Ladestanderløsninger til din boligforening

Strømmen: Hvad skal du vide?

OK er kåret som det elselskab, der har Danmarks mest tilfredse kunder.

Hør, hvad din boligforening skal have styr på, når det kommer til strømmen.